Dün bir müşterim "gönderdiğim mailler GMail'e gidiyor, Hotmail'e ise hiç gitmiyor" dedi. Denedim, hakikaten de öyle. Bahsettiğiniz bu yeni uygulamada, Hotmail'e hiç mi mail gitmiyor yoksa giden Bulk Mail'e falan mı düşüyor?
Ben emailleri fonksiyona sokup belli aralıklarla gönderdim gitmedi
Manuel olarak denedim PHP ile yine gitmedi.
Bulk mail falan yok hiç bi yere gitmiyor. Kodlarımda bi hata yok kendi siteme gidiyor gmaile gidiyor ama hotmaile gitmiyor.