ARKaDaS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim sunucumun attığı mailler inboxa düşüyor, bir sorun yok. nerden çıktı bu 400 dolar yav, ben spf bile yapmadım.
bende spama düşüyor yawru