• 07-10-2012, 21:14:21
    #64
    thePRNCE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hosting filesi bitti yarin ozellikleri yazilacak. yarin satisi baslicak
    bekledim ama satışa cıkmadı galiba hocam
  • 07-10-2012, 21:31:06
    #65
    Üyeliği durduruldu
    info@theprnce.com ekle

    msn eklemek yasakmi bilmiyorum yasaksa bilgilendirirseniz svinirim
  • 08-10-2012, 04:47:36
    #66
    Üyeliği durduruldu
    Files'ınız Turkmmo üzerinde ücretsiz dağıtılıyor.
  • 08-10-2012, 09:59:33
    #67
    Üyeliği durduruldu
    HappyDerya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Files'ınız Turkmmo üzerinde ücretsiz dağıtılıyor.
    turkmmo da verdikleri files çalışmıyor
  • 08-10-2012, 13:42:50
    #68
    Üyeliği durduruldu
    Turkmmo'da v1'i paylaştılar. Paylaşan arkadaşlara ve ***** kullananlara haram olsun diyorum...
    İnsanlar iyilikten anlamıyor. v2'yi sıfırdan yeni bir files yapısıyla hazırlayacağım ve quest içeriklerini vs vermeyeceğim. Kapalı kaynak kodlu ve lisanslanmış halde çıkaracağım. İnsanlar iyiliğimizi suistimal ettiği sürece böyle devam edecek...
  • 08-10-2012, 14:54:18
    #69
    thePRNCE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Turkmmo'da v1'i paylaştılar. Paylaşan arkadaşlara ve ***** kullananlara haram olsun diyorum...
    İnsanlar iyilikten anlamıyor. v2'yi sıfırdan yeni bir files yapısıyla hazırlayacağım ve quest içeriklerini vs vermeyeceğim. Kapalı kaynak kodlu ve lisanslanmış halde çıkaracağım. İnsanlar iyiliğimizi suistimal ettiği sürece böyle devam edecek...
    en dogrusunu yaparsınız bencede.
    ben msn adresinizi ekledim bu şirketler için olan filesler için
  • 08-10-2012, 15:10:44
    #70
    Üyeliği durduruldu
    HacKCode adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    en dogrusunu yaparsınız bencede.
    ben msn adresinizi ekledim bu şirketler için olan filesler için
    bana davet gelmedi özelden msn yazar mısınız?
  • 08-10-2012, 15:12:18
    #71
    Üyeliği durduruldu
    thePRNCE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Turkmmo'da v1'i paylaştılar. Paylaşan arkadaşlara ve ***** kullananlara haram olsun diyorum...
    İnsanlar iyilikten anlamıyor. v2'yi sıfırdan yeni bir files yapısıyla hazırlayacağım ve quest içeriklerini vs vermeyeceğim. Kapalı kaynak kodlu ve lisanslanmış halde çıkaracağım. İnsanlar iyiliğimizi suistimal ettiği sürece böyle devam edecek...
    Bu Durumu Yeni Anlamanız Üzücü Olmuş , İnsanlar Böyledir Birşeyin Değerini Bilmezler İnsanların Emeklerine Saygıları Yoktur.
    Şahsen Filesiniz Bana Siz Konu Açtıktan 3 Gün Sonra Geçti Elime Ama Kullanmadım Arşive Attım Duruyor v1 v1.5 2 side Elimde Mevcut. Ama İnsanda Emeğe Saygı Olur İşte Bu Tarz İnsanlar Olduğu Sürece Sonuç Hep Hüsran Olucaktır Hocam. Şuana Kadar Hiç Yorum Atmamıstım Konunuza Sebebi Safa İle Aramdaki Bazı Ufak Hüsümetlerdi . Ama Cidden Güzel Bir İş Çıkartmıssınız Filesiniz İnanılmaz Derecede Güzel Özellik Olarak . Efekler , Pet Sistemi V.s .
    Filesi Hocam İstediğiniz Kadar Lisanslayın , Questleri Silin Bu İnsanlar Piyasada Olduğu Sürece Emeğiniz Hakkınız Çok Yenir. Quest Kaynaklarınızı Silmeniz Bir Fayda Etmek Öyle İnsanlar Varki Üşenmeden Objecti Editleyen. Sistemi Lisanslamanız Fayda Etmez Kırmanın Herzaman Bir Yolu Vardır.
    Ancak Yapabilceğiniz Bash Sistemlerini Düzenlemektir. Bash Sistemi FREEBSD Üzerinde Şifrlemeye Müsait Değil Ama Sistem Kaynak Kodlarını Uzaktan Veri Olarak Çektirebilirsiniz.
    Fetch Sistemini Söylemiyorum , Benim Söylediğim Aynı Bir PHP'de Uzak Databaseden Bilgi Çekmek Gibi Birşeydir . Uzak Bir Site Üzerinden Dosyanızı Görür ve İçeriği Okur. Tabi Bu Komut İçin Sunucuda Apache Yani WebServer Özelliğini Kurmak Gerekir Kurduktan Sonra PHP Kodlması İle Uzaktan Veri Çektirilir Ve Kaynak Kodları Şifrelenebilir Hale Gelir.
    Bunları Söyleme Sebebim Geçmişte Benimde Çok Emeğim Çalındı Halada Çalınan Dosyalarım Var Sanki Kendi Yapımlarıymış Gibi Altına Adlarını Yazdıkları Panellerim Var. O Yüzden Elinizden Geldiğince Zorlayın İşinizi Sizi Çok Uğraştırabilir Söylediğim Mekanizma Belki Ama Tavsiyem Yapmanızdır. Neyse Fazla Konuştum İyi Forumlar İyi Satışlar Dilerim.

    Taklit Gerçeğini [Aslını] Yüceltir. Taklit Edilmeniz Emeğinizin Wareze Düşmesi Sizi Yüceltir Wareze Koyanı Değil . Tavsiyem Filesde Bolca Acık Bırakın Bu Durumlar İçin Zaten 1-2 Açık Gözüme Takıldı Dün İncelemem Sırasında.
    Mysql Bağlantısı Var Nasıl Olsa Questlerde Anlaşılmayacak Bir Açık Yaratın . Filesiniz Wareze Düştüğünde Açıktan Zarar Verirsiniz Sunuculara.
  • 08-10-2012, 15:28:48
    #72
    Üyeliği durduruldu
    darkgokmen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu Durumu Yeni Anlamanız Üzücü Olmuş , İnsanlar Böyledir Birşeyin Değerini Bilmezler İnsanların Emeklerine Saygıları Yoktur.
    Şahsen Filesiniz Bana Siz Konu Açtıktan 3 Gün Sonra Geçti Elime Ama Kullanmadım Arşive Attım Duruyor v1 v1.5 2 side Elimde Mevcut. Ama İnsanda Emeğe Saygı Olur İşte Bu Tarz İnsanlar Olduğu Sürece Sonuç Hep Hüsran Olucaktır Hocam. Şuana Kadar Hiç Yorum Atmamıstım Konunuza Sebebi Safa İle Aramdaki Bazı Ufak Hüsümetlerdi . Ama Cidden Güzel Bir İş Çıkartmıssınız Filesiniz İnanılmaz Derecede Güzel Özellik Olarak . Efekler , Pet Sistemi V.s .
    Filesi Hocam İstediğiniz Kadar Lisanslayın , Questleri Silin Bu İnsanlar Piyasada Olduğu Sürece Emeğiniz Hakkınız Çok Yenir. Quest Kaynaklarınızı Silmeniz Bir Fayda Etmek Öyle İnsanlar Varki Üşenmeden Objecti Editleyen. Sistemi Lisanslamanız Fayda Etmez Kırmanın Herzaman Bir Yolu Vardır.
    Ancak Yapabilceğiniz Bash Sistemlerini Düzenlemektir. Bash Sistemi FREEBSD Üzerinde Şifrlemeye Müsait Değil Ama Sistem Kaynak Kodlarını Uzaktan Veri Olarak Çektirebilirsiniz.
    Fetch Sistemini Söylemiyorum , Benim Söylediğim Aynı Bir PHP'de Uzak Databaseden Bilgi Çekmek Gibi Birşeydir . Uzak Bir Site Üzerinden Dosyanızı Görür ve İçeriği Okur. Tabi Bu Komut İçin Sunucuda Apache Yani WebServer Özelliğini Kurmak Gerekir Kurduktan Sonra PHP Kodlması İle Uzaktan Veri Çektirilir Ve Kaynak Kodları Şifrelenebilir Hale Gelir.
    Bunları Söyleme Sebebim Geçmişte Benimde Çok Emeğim Çalındı Halada Çalınan Dosyalarım Var Sanki Kendi Yapımlarıymış Gibi Altına Adlarını Yazdıkları Panellerim Var. O Yüzden Elinizden Geldiğince Zorlayın İşinizi Sizi Çok Uğraştırabilir Söylediğim Mekanizma Belki Ama Tavsiyem Yapmanızdır. Neyse Fazla Konuştum İyi Forumlar İyi Satışlar Dilerim.

    Taklit Gerçeğini [Aslını] Yüceltir. Taklit Edilmeniz Emeğinizin Wareze Düşmesi Sizi Yüceltir Wareze Koyanı Değil . Tavsiyem Filesde Bolca Acık Bırakın Bu Durumlar İçin Zaten 1-2 Açık Gözüme Takıldı Dün İncelemem Sırasında.
    Mysql Bağlantısı Var Nasıl Olsa Questlerde Anlaşılmayacak Bir Açık Yaratın . Filesiniz Wareze Düştüğünde Açıktan Zarar Verirsiniz Sunuculara.
    seninde fark ettigin uzere zaten aciklar var bu filesi sattigim kisiler disinda herhangi bir serverda gorursem o zaman gorucem.

    ayrica queat kaynak kodlarini sakladigimda istedigi kadar objectleri kurcalasin ben bunu statelere ve timerlarla yazdigim icin questin gercek kodlarina ulasamazlar bu isten anlayan 10 kisiden biri toplar blki.

    lisanslama ise su sekil benkm sunucumdaki ip havuzunda bulunmayan bir ipde calisirsa files kurulan makinenin liblerini silerek makine ile baglantisini kesiyor. sh dosyalari yoktur ahmet arkadasim bizim icin c dilinde kodluyor beta surumu su an calisiyor kendisi lisans sistemini gelistiriyor.

    dedigim gibi bundan sonra acik kaynak kodlu hicbir questi vs filesime eklemicem ayrica yeni filesi eski sistemlerden olusturmayacagim yeni seyler yazicam. benim yazmadigimi iddaa edenler icin yeterli olur sanirim.

    iyi forumlar