thePRNCE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Turkmmo'da v1'i paylaştılar. Paylaşan arkadaşlara ve ***** kullananlara haram olsun diyorum...
İnsanlar iyilikten anlamıyor. v2'yi sıfırdan yeni bir files yapısıyla hazırlayacağım ve quest içeriklerini vs vermeyeceğim. Kapalı kaynak kodlu ve lisanslanmış halde çıkaracağım. İnsanlar iyiliğimizi suistimal ettiği sürece böyle devam edecek...
en dogrusunu yaparsınız bencede.
ben msn adresinizi ekledim bu şirketler için olan filesler için