• 08-10-2012, 21:11:23
    #82
    WeiShen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    firmaya satmıyoruz dedik basa basa adamın yaptığına bak şaka gibi

    http://www.turkmmo.com/metin2-vps-de...enerji-np.html



    allah akıl fikir versin bunlara

    o çok sevgili arkadaşda foruma üye dikkatli olun files satarken
    Seviye düştü iyice.
  • 08-10-2012, 21:41:37
    #83
    Üyeliği durduruldu
    Oha Diyorum Ama Bunun Eninde Sonunda Olucağını Herkez Biliyordu Almak İsteyen Adam Birtürlü Alır. Araya Aracı Koyar Haberizce Ceker Bu Bilindik Bir Gerçekti Sonunda Gün Yüzüne Çıktı. Geçmiş Olsun Ne Diyelim.
  • 08-10-2012, 22:37:49
    #84
    Üyeliği durduruldu
    WeiShen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    firmaya satmıyoruz dedik basa basa adamın yaptığına bak şaka gibi

    http://www.turkmmo.com/metin2-vps-de...enerji-np.html



    allah akıl fikir versin bunlara

    o çok sevgili arkadaşda foruma üye dikkatli olun files satarken

    firmaya satmak istemiyorsan koyarsın lisansını ben parasını verip aldıysam nerede kullandığım yada kullanacağım seni ırgalamaz sen sonuçta bu dosyaları satıyorsun ben aldıysam dosya hakkı benimdir ayrıca açık kaynak kodlu veriyorsanda bunları bilmen gerekir

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:37:49 -->-> Daha önceki mesaj 22:36:51 --

    ayırca o küfürlerinde hesabını çok ağır ödeyeceksin merak etme
  • 08-10-2012, 22:38:58
    #85
    Üyeliği durduruldu
    nereye ırgalamaz adama bak adam tutup files alıyon istediğim küfürede ederim burda benim emeğim var ben demişimki firmalara satış yapmıyoruz sen gelip firma için adam tutturup alıyosun
  • 08-10-2012, 22:40:53
    #86
    Üyeliği durduruldu
    WeiShen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nereye ırgalamaz adama bak adam tutup files alıyon istediğim küfürede ederim burda benim emeğim var ben demişimki firmalara satış yapmıyoruz sen gelip firma için adam tutturup alıyosun
    2 serverimde bu filesi kullanıyorum , ayrıca sunucu yanında eşantiyon veriyorum varmı bir itirazın?
  • 08-10-2012, 22:42:43
    #87
    Üyeliği durduruldu
    JBuLLeT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 serverimde bu filesi kullanıyorum , ayrıca sunucu yanında eşantiyon veriyorum varmı bir itirazın?
    hala anlamak istemiyosun ben satarken diyorum firma ve sunucu satışlarında kullanmak yasak diye sen diyon eşantiyon diye veriyorum senin gibi insanları bu foruma almak hata
  • 08-10-2012, 22:44:38
    #88
    Üyeliği durduruldu
    Buyrun engelleyin satmamı o zaman
  • 08-10-2012, 22:45:33
    #89
    Üyeliği durduruldu
    Yapmışın yapıcağını zaten hem suçlu hem güçlü yazık Allah büyük merak etme
  • 08-10-2012, 22:46:43
    #90
    Üyeliği durduruldu
    Etmiyorum zaten yeni filesini sabırsızlıkla bekliyorum iyi akşamlar