firmaya satmak istemiyorsan koyarsın lisansını ben parasını verip aldıysam nerede kullandığım yada kullanacağım seni ırgalamaz sen sonuçta bu dosyaları satıyorsun ben aldıysam dosya hakkı benimdir ayrıca açık kaynak kodlu veriyorsanda bunları bilmen gerekir
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:37:49 -->-> Daha önceki mesaj 22:36:51 --
ayırca o küfürlerinde hesabını çok ağır ödeyeceksin merak etme