2 serverimde bu filesi kullanıyorum , ayrıca sunucu yanında eşantiyon veriyorum varmı bir itirazın?
hala anlamak istemiyosun ben satarken diyorum firma ve sunucu satışlarında kullanmak yasak diye sen diyon eşantiyon diye veriyorum senin gibi insanları bu foruma almak hata