thePRNCE adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İnşallah Gerektiği Kadar Önlemi Olur Ama Dediğim Gibi Lisans Kırılır %100 Güvenlik Çünki Asla Yoktur Bunu Geçmişte Çok Gördük. Evet Farkettim 3-5 Açığı O Açıklardan 1 Tanesi Aşırı Basit Kapatılır Bir Açık Ötekilerde Herkez Kapatamaz Ama Uğraşılırsa En Acemi İnsanın Bile 3 Gününü Yemez . Ben Dün Paylaşıldığını Görünce Elimdeki v1.5 'i Kendi Makinama Kurdumda Baktım Ondan Söylüyorum Yani Bunları . Sizin Hatanız Neydi Hocam Söyliyeyim Ben Firma Değilim Diyenlerede Files Sattınız Bunu Söyleme Sebebim 1-2 Kisi Msn'den Bana Ulaştı Normal Müşteriyim Diyerek Aldığını Belirtti. Filesiniz websunucum.com İp Adreslerinde Barınıyor O Belli Zaten Mysql Dizinindeki pid Dosyasından. C Kodlama Sistemiylede Kodlasanız Sonuçta Bu Kodlamayı Okutmak İçin Dosyalara Bir Komut Giriceksiniz. İncelenirse Çözülebilir Bir Komut.
Bilmem Hatırlarmısınız VPSCUBE Şirketi Benim Filesimi Alıp 3-5 Zırh Ekleyip Sözde Lisanslamıştı . Az Kişi Denememiştir Kırmayı Ama Hep Gözlerinden Kaçırdıkları Nokta Auth Kodlamasının Uzaktan Çektirmesini Farketmemişlerdi . Start.sh'lerdeki Komutları. Yani Demek İstediğim Ne Yaparsanız Yapın Piyasadaki Emek Hırsızları Olduğu Sürece Bir Şekilde *****'e Düşer. İnşallah %100 Engellersiniz Temenni Ederim. İyi Forumlar. Kolay Gelsin.
