• 08-10-2012, 15:39:06
    #73
    Üyeliği durduruldu
    thePRNCE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    seninde fark ettigin uzere zaten aciklar var bu filesi sattigim kisiler disinda herhangi bir serverda gorursem o zaman gorucem.

    ayrica queat kaynak kodlarini sakladigimda istedigi kadar objectleri kurcalasin ben bunu statelere ve timerlarla yazdigim icin questin gercek kodlarina ulasamazlar bu isten anlayan 10 kisiden biri toplar blki.

    lisanslama ise su sekil benkm sunucumdaki ip havuzunda bulunmayan bir ipde calisirsa files kurulan makinenin liblerini silerek makine ile baglantisini kesiyor. sh dosyalari yoktur ahmet arkadasim bizim icin c dilinde kodluyor beta surumu su an calisiyor kendisi lisans sistemini gelistiriyor.

    dedigim gibi bundan sonra acik kaynak kodlu hicbir questi vs filesime eklemicem ayrica yeni filesi eski sistemlerden olusturmayacagim yeni seyler yazicam. benim yazmadigimi iddaa edenler icin yeterli olur sanirim.

    iyi forumlar
    İnşallah Gerektiği Kadar Önlemi Olur Ama Dediğim Gibi Lisans Kırılır %100 Güvenlik Çünki Asla Yoktur Bunu Geçmişte Çok Gördük. Evet Farkettim 3-5 Açığı O Açıklardan 1 Tanesi Aşırı Basit Kapatılır Bir Açık Ötekilerde Herkez Kapatamaz Ama Uğraşılırsa En Acemi İnsanın Bile 3 Gününü Yemez . Ben Dün Paylaşıldığını Görünce Elimdeki v1.5 'i Kendi Makinama Kurdumda Baktım Ondan Söylüyorum Yani Bunları . Sizin Hatanız Neydi Hocam Söyliyeyim Ben Firma Değilim Diyenlerede Files Sattınız Bunu Söyleme Sebebim 1-2 Kisi Msn'den Bana Ulaştı Normal Müşteriyim Diyerek Aldığını Belirtti. Filesiniz websunucum.com İp Adreslerinde Barınıyor O Belli Zaten Mysql Dizinindeki pid Dosyasından.
    C Kodlama Sistemiylede Kodlasanız Sonuçta Bu Kodlamayı Okutmak İçin Dosyalara Bir Komut Giriceksiniz. İncelenirse Çözülebilir Bir Komut.
    Bilmem Hatırlarmısınız VPSCUBE Şirketi Benim Filesimi Alıp 3-5 Zırh Ekleyip Sözde Lisanslamıştı . Az Kişi Denememiştir Kırmayı Ama Hep Gözlerinden Kaçırdıkları Nokta Auth Kodlamasının Uzaktan Çektirmesini Farketmemişlerdi . Start.sh'lerdeki Komutları. Yani Demek İstediğim Ne Yaparsanız Yapın Piyasadaki Emek Hırsızları Olduğu Sürece Bir Şekilde *****'e Düşer. İnşallah %100 Engellersiniz Temenni Ederim. İyi Forumlar. Kolay Gelsin.
  • 08-10-2012, 16:49:12
    #74
    Üyeliği durduruldu
    darkgokmen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnşallah Gerektiği Kadar Önlemi Olur Ama Dediğim Gibi Lisans Kırılır %100 Güvenlik Çünki Asla Yoktur Bunu Geçmişte Çok Gördük. Evet Farkettim 3-5 Açığı O Açıklardan 1 Tanesi Aşırı Basit Kapatılır Bir Açık Ötekilerde Herkez Kapatamaz Ama Uğraşılırsa En Acemi İnsanın Bile 3 Gününü Yemez . Ben Dün Paylaşıldığını Görünce Elimdeki v1.5 'i Kendi Makinama Kurdumda Baktım Ondan Söylüyorum Yani Bunları . Sizin Hatanız Neydi Hocam Söyliyeyim Ben Firma Değilim Diyenlerede Files Sattınız Bunu Söyleme Sebebim 1-2 Kisi Msn'den Bana Ulaştı Normal Müşteriyim Diyerek Aldığını Belirtti. Filesiniz websunucum.com İp Adreslerinde Barınıyor O Belli Zaten Mysql Dizinindeki pid Dosyasından.
    C Kodlama Sistemiylede Kodlasanız Sonuçta Bu Kodlamayı Okutmak İçin Dosyalara Bir Komut Giriceksiniz. İncelenirse Çözülebilir Bir Komut.
    Bilmem Hatırlarmısınız VPSCUBE Şirketi Benim Filesimi Alıp 3-5 Zırh Ekleyip Sözde Lisanslamıştı . Az Kişi Denememiştir Kırmayı Ama Hep Gözlerinden Kaçırdıkları Nokta Auth Kodlamasının Uzaktan Çektirmesini Farketmemişlerdi . Start.sh'lerdeki Komutları. Yani Demek İstediğim Ne Yaparsanız Yapın Piyasadaki Emek Hırsızları Olduğu Sürece Bir Şekilde *****'e Düşer. İnşallah %100 Engellersiniz Temenni Ederim. İyi Forumlar. Kolay Gelsin.
    %100 olmasa bile çoğu kişinin içeriği çalmasını engelleyecektir diye düşünüyorum
  • 08-10-2012, 18:46:26
    #75
    Üyeliği durduruldu
    Benden buraya kadar ben daha da satmıyorum files almak isteyenlerde ismaile ulaşsın böyle şerefsizlerle aynı dünyada yaşamaktan nefret ediyorum
  • 08-10-2012, 19:15:47
    #76
    M2P
    Üyeliği durduruldu
    Ne kadar ayıp yaptıkları nede olsa emek verilmiş bir files.
    Geçmiş Olsun kardeşim..

    Almayı düşünüyorum ben parasıyla alırım w-arez'e hayır!!!!
  • 08-10-2012, 19:44:51
    #77
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Safa Sana ne kadar kıl olduğumu biliyorsun Ama üzüldüm paylaşılmasına....
  • 08-10-2012, 19:50:31
    #78
    Üyeliği durduruldu
    M2P adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne kadar ayıp yaptıkları nede olsa emek verilmiş bir files.
    Geçmiş Olsun kardeşim..

    Almayı düşünüyorum ben parasıyla alırım w-arez'e hayır!!!!
    Teşekkürler
  • 08-10-2012, 20:22:42
    #79
    Bi ara msn gel bir şey diyeceğim üzdü paylaşılması..
  • 08-10-2012, 20:38:19
    #80
    türkiye'de hiçbir emeğin önemi yok birinin aylarca uğraştıgı emegini hiç düşünmeden çalıyorlar. ben önceki ws filesi aldım ücretiyle 1 hafta bekleyip bedavayada bulabilirdim önemli olan hakkı olanın hakkını vermek
  • 08-10-2012, 21:04:10
    #81
    Üyeliği durduruldu
    firmaya satmıyoruz dedik basa basa adamın yaptığına bak şaka gibi

    http://www.turkmmo.com/metin2-vps-de...enerji-np.html



    allah akıl fikir versin bunlara

    o çok sevgili arkadaşda foruma üye dikkatli olun files satarken