• 14-05-2006, 10:08:42
    #1
    Misafir
    Kısa süre önce duyurulan GTA4 için tanıtım filmi yayınlandı


    http://www.youtube.com/watch?v=hYhmnbKp1tU


    Sesler çok değişmiş ve çok gerçekçi duruyor, görüntüler 2 kat güzelleşmiş. Efektler çok güzel. İnsanların düşmesi, takla atması daha bir güzel olmuş. Araba çarpışma sahnelerinde sesler çok iyi.

    Fakat bazı kaynaklarda bunun oyunda olmayacağı yazıyordu.

    Kısacası, eğer bu tanıtım filmindeki gibi bir oyun gelirse karşımıza, bilgisayarı bile değiştirebilirim
  • 14-05-2006, 10:10:25
    #2
    Üyeliği durduruldu
    ya bu oyun makineyi çok kasıyor. san andreas da rahat oynayamamıştım ben.

    önce upgrade yapmam lazım kalitesine lafım yok süper gerçekten...
  • 14-05-2006, 10:10:26
    #3
    Misafir
    Gene Rockstar'ın başı dertte desene...

    Ama San Andreas kadar güzel atmosferi yok bence. Bir çok şey günümüze uyarlanmış, özellikle araba modifiye kısmı. Bu da benim için biraz eskiyi aratıyor.
  • 14-05-2006, 11:48:38
    #4
    Misafir
    Bugüne kadar yapılmış en iyi GTA oyunu.
  • 14-05-2006, 15:28:08
    #5
    Üyeliği durduruldu
    zaten bu oyunun eşi benzeri yok o bile yetiyor ama ilerde bu oyun bize mario dan kötü gelcek
  • 14-05-2006, 19:21:39
    #6
    Kurumsal PLUS
    HoBaa adlı üyeden alıntı:
    Bugüne kadar yapılmış en iyi GTA oyunu.
    katılmıyorum. oyunda grafik derdi yokken çok daha zevkli ve güzeldi bence oyun. mesela gta2.. cd'si duruo ama xp'de çalışmıo.. çalışsa nasıl özledim yaw.. üstüne gta tanımam
  • 14-05-2006, 19:34:13
    #7
    Üyeliği durduruldu
    oyunun nezaman cıkacagı hakkında bir bilgi varmı
    video cok etkileyicide
  • 14-05-2006, 20:02:00
    #8
    Misafir
    Playstation 3 ve Xbox 360 için;

    Kuzey Amerika: 16 Ekim 2007
    Avpura: 19 Ekim 2007

    PC belli değil. Ayrıntılı bilgi http://www.rockstargames.com/grandtheftauto4/
  • 15-05-2006, 22:57:00
    #9
    Misafir
    Video fakemiş

    http://www.gtamods.info/viewtopic.php?p=21#21