Kısa süre önce duyurulan GTA4 için tanıtım filmi yayınlandı
http://www.youtube.com/watch?v=hYhmnbKp1tU
Sesler çok değişmiş ve çok gerçekçi duruyor, görüntüler 2 kat güzelleşmiş. Efektler çok güzel. İnsanların düşmesi, takla atması daha bir güzel olmuş. Araba çarpışma sahnelerinde sesler çok iyi.
Fakat bazı kaynaklarda bunun oyunda olmayacağı yazıyordu.
Kısacası, eğer bu tanıtım filmindeki gibi bir oyun gelirse karşımıza, bilgisayarı bile değiştirebilirim