• 30-01-2008, 11:24:31
    #37
    hengame adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    This video has been removed due to terms of use violation.

    eski konuymus haberimiz yok
    [media]http://www.youtube.com/watch?v=TecLbWk8A3w[/media]
  • 30-01-2008, 11:32:15
    #38
    görmüştüm tamam
  • 30-01-2008, 11:35:26
    #39
    coca cola reklamı diye biliyorum ben bunu
  • 30-01-2008, 13:42:05
    #40
    bu adreste yeni bir videosu var gta4ün
  • 05-02-2008, 09:15:53
    #41
    Üyeliği durduruldu
    ps3 alabilirim bu oyun yüzünden
  • 09-02-2008, 22:42:20
    #42
    xkurt10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pc için orjınal alan mı varkı cıkarsın herkes lınk dussun dıe elı hazır beklıo
    bu devir böle
  • 07-11-2009, 13:37:21
    #43
    her oynayışımda yeni şeyler keşfediyorum,yeni komiklikler çıkıyor ortaya.Bakalım gta 4 ün devamı gelecek mi? Rockstar baskılara ne yanıt verecek merakla bekliyorum doğrusu.
  • 07-11-2009, 14:16:35
    #44
    gta 4 gerçekten çok gerçekci bir oyun
    Pc nizin kasmamasını istiyorsanız 2 gb ram üstü ve 1 gb ekran kartı ve üstü kullanmanız gerekir
  • 07-11-2009, 20:17:46
    #45
    Üyeliği durduruldu
    3yıllık konuyu nerden buldunuzda hortlattınız ya