HoBaa adlı üyeden alıntı:
Bugüne kadar yapılmış en iyi GTA oyunu.
katılmıyorum. oyunda grafik derdi yokken çok daha zevkli ve güzeldi bence oyun. mesela gta2.. cd'si duruo ama xp'de çalışmıo.. çalışsa nasıl özledim yaw.. üstüne gta tanımam