Gene Rockstar'ın başı dertte desene...

Ama San Andreas kadar güzel atmosferi yok bence. Bir çok şey günümüze uyarlanmış, özellikle araba modifiye kısmı. Bu da benim için biraz eskiyi aratıyor.