Konu
GTA 4 mükemmel !
14-05-2006, 10:10:26
#3
GreedyMemory
Misafir
Gene Rockstar'ın başı dertte desene...
Ama San Andreas kadar güzel atmosferi yok bence. Bir çok şey günümüze uyarlanmış, özellikle araba modifiye kısmı. Bu da benim için biraz eskiyi aratıyor.