• 10-09-2010, 20:22:15
    #19
    Exam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hatırlamazmıyım geçenlerde 6 yaşımdaki kuzenim ile oynamıştık kraloyun dan
    yeni nesle unutturmamak gerek
  • 10-09-2010, 21:44:52
    #20
    müziği halen aklımda ilk başlarda çok yavaş yürüyordu gıcık oluyordum sonra şu şeytan suratlar vardı incir kafalarda çok sinirdi valla nostalji oldu bea
  • 10-09-2010, 22:59:17
    #21
    Ben bugün daha hiç 3. bölümü geçemedim
  • 11-09-2010, 12:57:09
    #22
    eskiden babamla , özellikle babam çok oynardı, her gün oyunu bitirir tekrar tekrar oynardık. ahh ahh
  • 11-09-2010, 13:22:03
    #23
    Arkadaşlar bu oyunun atari salonlarındaki versiyonunu bilen varmı?
  • 11-09-2010, 13:25:01
    #24
    müziği varmı bunun
  • 11-09-2010, 13:27:14
    #25
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar giriş kısmında müzik bitene kadar beklerseniz ve tekrar müzik bşaladığında oyuna girerseniz başından itibaren sınırsız bomba koyma özelliğine sahip olursunuz.

    Düzeliyorum.

    Oyun kendisini oynuyor ve bölüm bittiği zaman girmeniz gerekiyor.
  • 11-09-2010, 13:34:11
    #26
    Platin üye
    sene 1993 kadıkoy de kabiem (sanırım) diye bir kursta disketten oynardık.
  • 11-09-2010, 14:26:34
    #27
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    kaset bozulmuştu çizik çizikti benim ekran