Konu
Atari Bomberman Oyununu Hatırlayanlar :)
10-09-2010, 21:44:52
#20
delikanli53
müziği halen aklımda
ilk başlarda çok yavaş yürüyordu gıcık oluyordum
sonra şu şeytan suratlar vardı
incir kafalarda çok sinirdi
valla nostalji oldu bea