Atari Bomberman Oyununu Hatırlayanlar :)
33
●2.936
- 10-09-2010, 18:09:06Üyeliği durdurulduSpace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam level kaclarda bitiyordu ben 80 lere gelir bunalır bırakırdım yada elektrikler giderdi
sonunu getirmek hic nasip olmadı
en cok sevdigimde hatırladığım 50 levelden sonra coklu bomba koyma ve sürekli bombalama vardı coklu bombalamada hepsini koseye sıkıstıracak sekilde bomba koyup kenara cekilirdim toplu katliam yapardım
Bitişte index gelirdi, bomberman koşuyordu arkasından yazı bırakıyordu galiba cong. diye
en cok sevdigimde hatırladığım 50 levelden sonra coklu bomba koyma ve sürekli bombalama vardı coklu bombalamada hepsini koseye sıkıstıracak sekilde bomba koyup kenara cekilirdim toplu katliam yapardım