• 10-09-2010, 16:29:59
    #10
    şu truncu meret hep sıkıştırıyodu beni köşede! harika oyunlar vardı ya. şuan yolda görsem tenezül etmem
  • 10-09-2010, 16:44:11
    #11
    Üyeliği durduruldu
    ateri oyunlarının vazgecilmeziydi bu meret mario gibi ben 80. küsür levellere geldigimi hatırlıyorum oyunun sonunu getirmek icin :d ama gelmiyordu getiren oldumu ve kacıncı levelde getirdiniz paylasım icin tesekkürler
  • 10-09-2010, 17:02:16
    #12
    zamanında ne oynardık be .. =) teşekkürler indiriyorum biraz eskiye dönelim
  • 10-09-2010, 17:24:55
    #13
    Rica ederim arkadaşlar.
    Yeni atari oyunları yolda.
  • 10-09-2010, 17:58:30
    #14
    Tabi hatırlıyorum kim hatırlamaz.
  • 10-09-2010, 18:01:57
    #15
    2 güne bir bitirirdim Bitişte index gelirdi, bomberman koşuyordu arkasından yazı bırakıyordu galiba cong. diye
  • 10-09-2010, 18:09:06
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Space adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 güne bir bitirirdim Bitişte index gelirdi, bomberman koşuyordu arkasından yazı bırakıyordu galiba cong. diye

    hocam level kaclarda bitiyordu ben 80 lere gelir bunalır bırakırdım yada elektrikler giderdi sonunu getirmek hic nasip olmadı en cok sevdigimde hatırladığım 50 levelden sonra coklu bomba koyma ve sürekli bombalama vardı coklu bombalamada hepsini koseye sıkıstıracak sekilde bomba koyup kenara cekilirdim toplu katliam yapardım
  • 10-09-2010, 18:12:21
    #17
    bende atari oyunlarının tümüne yakını var çok güzeller
  • 10-09-2010, 18:26:46
    #18
    hatırlamazmıyım geçenlerde 6 yaşımdaki kuzenim ile oynamıştık kraloyun dan