Konu
Atari Bomberman Oyununu Hatırlayanlar :)
10-09-2010, 18:01:57
#15
Space
2 güne bir bitirirdim
Bitişte index gelirdi, bomberman koşuyordu arkasından yazı bırakıyordu galiba cong. diye