Space adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 güne bir bitirirdim Bitişte index gelirdi, bomberman koşuyordu arkasından yazı bırakıyordu galiba cong. diye

hocam level kaclarda bitiyordu ben 80 lere gelir bunalır bırakırdım yada elektrikler giderdi sonunu getirmek hic nasip olmadı en cok sevdigimde hatırladığım 50 levelden sonra coklu bomba koyma ve sürekli bombalama vardı coklu bombalamada hepsini koseye sıkıstıracak sekilde bomba koyup kenara cekilirdim toplu katliam yapardım