2 güne bir bitirirdim

Bitişte index gelirdi, bomberman koşuyordu arkasından yazı bırakıyordu galiba cong. diye
hocam level kaclarda bitiyordu ben 80 lere gelir bunalır bırakırdım yada elektrikler giderdi

sonunu getirmek hic nasip olmadı

en cok sevdigimde hatırladığım 50 levelden sonra coklu bomba koyma ve sürekli bombalama vardı coklu bombalamada hepsini koseye sıkıstıracak sekilde bomba koyup kenara cekilirdim toplu katliam yapardım