Atari Bomberman Oyununu Hatırlayanlar :) - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Atari Bomberman Oyununu Hatırlayanlar :)
33
●
2.936
R10.net
Teknoloji - Oyun - Donanım
Oyun Dünyası
Atari Bomberman Oyununu Hatırlayanlar :)
1
2
3
4
11-09-2010, 17:13:23
#28
McCoy
Arkadaşlar bu atari versiyonu çok basit bu oyunun atari salonlarında oynatılanı vardı. Hastasıydım az jeton harcamadım bilen yokmu nasıl bulabiliriz.
11-09-2010, 17:19:01
#29
Gookhan
mario 1, bomberman 2
çocukluğum bunların maceraları ile geçti.
11-09-2010, 17:40:34
#30
asmika
Üyeliği durduruldu
sabahlara kadar oynardık bu oyunu tv de atari ile ama şimdi oynamak pek zevk vermez artık.
11-09-2010, 17:41:16
#31
DoganKartal
mario'yu da çok oynardık bea
14-09-2010, 19:00:12
#32
frmpostcusuyum
özlemişim hatıralarımı canlandırayım bi
16-09-2010, 15:03:03
#33
Ovdo
Üyeliği durduruldu
Nerde Eski Günler....
Şimdi Playstation Devri
16-09-2010, 15:04:31
#34
clanTR
Ovdo adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Nerde Eski Günler....
Şimdi Playstation Devri
5 yaşında çocuğun evinde bile artık PC ve PS var. Dediğin gibi nerde eski günler...
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler