• 11-09-2010, 17:13:23
    #28
    Arkadaşlar bu atari versiyonu çok basit bu oyunun atari salonlarında oynatılanı vardı. Hastasıydım az jeton harcamadım bilen yokmu nasıl bulabiliriz.
  • 11-09-2010, 17:19:01
    #29
    mario 1, bomberman 2
    çocukluğum bunların maceraları ile geçti.
  • 11-09-2010, 17:40:34
    #30
    Üyeliği durduruldu
    sabahlara kadar oynardık bu oyunu tv de atari ile ama şimdi oynamak pek zevk vermez artık.
  • 11-09-2010, 17:41:16
    #31
    mario'yu da çok oynardık bea
  • 14-09-2010, 19:00:12
    #32
    özlemişim hatıralarımı canlandırayım bi
  • 16-09-2010, 15:03:03
    #33
    Üyeliği durduruldu
    Nerde Eski Günler....

    Şimdi Playstation Devri
  • 16-09-2010, 15:04:31
    #34
    Ovdo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nerde Eski Günler....

    Şimdi Playstation Devri
    5 yaşında çocuğun evinde bile artık PC ve PS var. Dediğin gibi nerde eski günler...