Konu
Atari Bomberman Oyununu Hatırlayanlar :)
11-09-2010, 17:40:34
#30
asmika
Üyeliği durduruldu
sabahlara kadar oynardık bu oyunu tv de atari ile ama şimdi oynamak pek zevk vermez artık.