Konu
Atari Bomberman Oyununu Hatırlayanlar :)
11-09-2010, 12:57:09
#22
Yildizturk
eskiden babamla , özellikle babam çok oynardı, her gün oyunu bitirir tekrar tekrar oynardık. ahh ahh