• 31-07-2010, 03:23:02
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Football Manager 2011 aldığımız haberlere göre Türkçe olacakmış

    Bunun için Sports Interactive Forumlarında yapılan duyuruda,birçok dil için uzman kişiler aranıyormuş.

    Duyuruda ; Türkçe, Norveççe, İsveççe, Portekizce, Danimarkaca ve de Hollandaca dillerinden herhangi birinde uzman kişiler aranmaktadır yazıyor ..

    Büyük ihtimalle ilk defa Football Manager’ı yamasız,dosyasız orjinal halinde Türkçe olarak oynayacağız

    Duyuruyla ilgili haberlerin önümüzdeki aylarda kesin olarak gelmeye başlayacağını tahmin ediyoruz.
    (Alıntı)

    Çok sevindim bu habere benim gibi FM hastaları yaşadı Parayı basıp orjinal alacağım
  • 31-07-2010, 03:32:32
    #2
    büyük ihtimalle olucak ama tam emin degilim,sadece umuyorum dört gözle bekliyorum,umarım olur.
  • 31-07-2010, 03:44:58
    #3
    Üyeliği durduruldu
    fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    büyük ihtimalle olucak ama tam emin degilim,sadece umuyorum dört gözle bekliyorum,umarım olur.
    Aynen aynen olursa harika olur ve satış patlaması yaratıcaktır bu yüzden yapıyorlar zaten
  • 31-07-2010, 04:13:32
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Birde grafiği abartmasalar artık süper olacak, hergeçen yıl suyu cıkıyor grafik kasıcaz diye, grafkle oyun oynak isteyen PES, FIFA vs oynar. Ben halen bir lite versiyonunun çıkmasını bekliyorum, sadece yazılar bnm işimi görüyor 94'den bu yana öyle alıştım.
  • 31-07-2010, 04:21:02
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Çok güzel haber. CM 10'da direkt Türkçe olarak gelmişti zaten. Ama CM ile FM artık kıyaslanamaz.(03-04 haricindeki seriler)

    Umarım netleşirde tam ve düzgün bir Türkçe ile daha iyi ve detaylı oynarız oyunu.

    @Venom
    Bende klasik text tasarımdan yanayım fakat takım logoları ve oyuncu portreleri olmadan şahsım adına zevk alamıyorum oyundan. Ayrıca 3D olayı da saçmalıktan ibaret. Ben hala 2D oynuyorum ve en büyük zevki ondan alıyorum.

    Ayrıca daha az önce kapattım FM 10'u. Inter ile kariyerim var. Kısaca FM'siz hayat düşünülemez
  • 31-07-2010, 04:22:29
    #6
    Cm'de bu sene çıkmıyacakmış.fm iyi iş yapacak ama fiyatlarını indirmesi gerek cm Türkiye'ye özel 25 tl yapmıştı.
  • 31-07-2010, 04:23:30
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Volga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok güzel haber. CM 10'da direkt Türkçe olarak gelmişti zaten. Ama CM ile FM artık kıyaslanamaz.(03-04 haricindeki seriler)

    Umarım netleşirde tam ve düzgün bir Türkçe ile daha iyi ve detaylı oynarız oyunu.

    @Venom
    Bende klasik text tasarımdan yanayım fakat takım logoları ve oyuncu portreleri olmadan şahsım adına zevk alamıyorum oyundan. Ayrıca 3D olayı da saçmalıktan ibaret. Ben hala 2D oynuyorum ve en büyük zevki ondan alıyorum.

    Ayrıca daha az önce kapattım FM 10'u. Inter ile kariyerim var. Kısaca FM'siz hayat düşünülemez
    Katılıyorum ama ben 3D izliyorum
  • 31-07-2010, 04:28:03
    #8
    Üyeliği durduruldu
    project2007 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cm'de bu sene çıkmıyacakmış.fm iyi iş yapacak ama fiyatlarını indirmesi gerek cm Türkiye'ye özel 25 tl yapmıştı.
    25 TL yapmıştı da her güncelleme paketleri için de ayrı ücret talep ediyorlardı. Sanırım onlar içinde 15 tl ödeniyordu. Oldum olası CM'yi bir türlü sevemedim. Bir tek lisedeyken 03-04 oynardım. O da çok abartmışlardı falan diye, ama FM'ye bağlandığım kadar bağlanamadım şu oyuna.
    WestCoast adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Katılıyorum ama ben 3D izliyorum
    3D'yi eleştirisel gözle izlerseniz o kadar saçma şeylerle karşılaşacaksınız ki Sonunda 2D'ye geçip, oh be diyeceksiniz

    Bir de Türkçe gelecekse eğer lütfen Turksportal vb. siteler yapmasın şu işi. Tecrübeli, İngilizceyi ana dili gibi konuşan ve futboldan anlayan biri yapmalı.
  • 31-07-2010, 09:53:54
    #9
    benim fm-cm konusunda favorilerim.
    1- FM 10
    2- CM 01-02 (grafik olmamasına rağmen çok güzel bir cm serisi)