
Bunun için Sports Interactive Forumlarında yapılan duyuruda,birçok dil için uzman kişiler aranıyormuş.
Duyuruda ; Türkçe, Norveççe, İsveççe, Portekizce, Danimarkaca ve de Hollandaca dillerinden herhangi birinde uzman kişiler aranmaktadır yazıyor ..
Büyük ihtimalle ilk defa Football Manager’ı yamasız,dosyasız orjinal halinde Türkçe olarak oynayacağız

Duyuruyla ilgili haberlerin önümüzdeki aylarda kesin olarak gelmeye başlayacağını tahmin ediyoruz.
(Alıntı)
Çok sevindim bu habere benim gibi FM hastaları yaşadı
Parayı basıp orjinal alacağım