Football Manager 2011 aldığımız haberlere göre
Türkçe olacakmış
Bunun için
Sports Interactive Forumlarında yapılan duyuruda,birçok dil için uzman kişiler aranıyormuş.
Duyuruda ;
Türkçe, Norveççe, İsveççe, Portekizce, Danimarkaca ve de Hollandaca dillerinden herhangi birinde uzman kişiler aranmaktadır yazıyor ..
Büyük ihtimalle ilk defa Football Manager’ı yamasız,dosyasız orjinal halinde Türkçe olarak oynayacağız
Duyuruyla ilgili haberlerin önümüzdeki aylarda kesin olarak gelmeye başlayacağını tahmin ediyoruz.
(Alıntı)
Çok sevindim bu habere benim gibi FM hastaları yaşadı

Parayı basıp orjinal alacağım