Birde grafiği abartmasalar artık süper olacak, hergeçen yıl suyu cıkıyor grafik kasıcaz diye, grafkle oyun oynak isteyen PES, FIFA vs oynar. Ben halen bir lite versiyonunun çıkmasını bekliyorum, sadece yazılar bnm işimi görüyor 94'den bu yana öyle alıştım.