Cm'de bu sene çıkmıyacakmış.fm iyi iş yapacak ama fiyatlarını indirmesi gerek cm Türkiye'ye özel 25 tl yapmıştı.
25 TL yapmıştı da her güncelleme paketleri için de ayrı ücret talep ediyorlardı. Sanırım onlar içinde 15 tl ödeniyordu. Oldum olası CM'yi bir türlü sevemedim. Bir tek lisedeyken 03-04 oynardım. O da çok abartmışlardı falan diye, ama FM'ye bağlandığım kadar bağlanamadım şu oyuna.
Katılıyorum ama ben 3D izliyorum
3D'yi eleştirisel gözle izlerseniz o kadar saçma şeylerle karşılaşacaksınız ki

Sonunda 2D'ye geçip, oh be diyeceksiniz
Bir de Türkçe gelecekse eğer lütfen Turksportal vb. siteler yapmasın şu işi. Tecrübeli, İngilizceyi ana dili gibi konuşan ve futboldan anlayan biri yapmalı.