project2007 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Cm'de bu sene çıkmıyacakmış.fm iyi iş yapacak ama fiyatlarını indirmesi gerek cm Türkiye'ye özel 25 tl yapmıştı.
25 TL yapmıştı da her güncelleme paketleri için de ayrı ücret talep ediyorlardı. Sanırım onlar içinde 15 tl ödeniyordu. Oldum olası CM'yi bir türlü sevemedim. Bir tek lisedeyken 03-04 oynardım. O da çok abartmışlardı falan diye, ama FM'ye bağlandığım kadar bağlanamadım şu oyuna.
WestCoast adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Katılıyorum ama ben 3D izliyorum
3D'yi eleştirisel gözle izlerseniz o kadar saçma şeylerle karşılaşacaksınız ki Sonunda 2D'ye geçip, oh be diyeceksiniz

Bir de Türkçe gelecekse eğer lütfen Turksportal vb. siteler yapmasın şu işi. Tecrübeli, İngilizceyi ana dili gibi konuşan ve futboldan anlayan biri yapmalı.