Volga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok güzel haber. CM 10'da direkt Türkçe olarak gelmişti zaten. Ama CM ile FM artık kıyaslanamaz.(03-04 haricindeki seriler)

Umarım netleşirde tam ve düzgün bir Türkçe ile daha iyi ve detaylı oynarız oyunu.

@Venom
Bende klasik text tasarımdan yanayım fakat takım logoları ve oyuncu portreleri olmadan şahsım adına zevk alamıyorum oyundan. Ayrıca 3D olayı da saçmalıktan ibaret. Ben hala 2D oynuyorum ve en büyük zevki ondan alıyorum.

Ayrıca daha az önce kapattım FM 10'u. Inter ile kariyerim var. Kısaca FM'siz hayat düşünülemez
Katılıyorum ama ben 3D izliyorum