• 06-06-2010, 02:38:49
    Bu oyuna artık bi güvenlik şart oldu. Ortalık hileci dolu.
  • 06-06-2010, 03:04:12
    FatihGUNGOR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu oyuna artık bi güvenlik şart oldu. Ortalık hileci dolu.
    kesinlikle.
  • 06-06-2010, 04:49:51
    varmı gelen dalıyorum ben
  • 06-06-2010, 04:51:49
    FatihGUNGOR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu oyuna artık bi güvenlik şart oldu. Ortalık hileci dolu.
    evet gereken yapılmalı.
  • 06-06-2010, 07:39:13
    Üyeliği durduruldu
    zabah zebah atışmak isteyen artizzzler varsa yazsın konuyada oyuna girelim
  • 06-06-2010, 11:42:50
    girmez oldum artık hile açan açana tadını kaçırıyorlar
  • 06-06-2010, 11:48:11
    Bu linkte half-life var dimi? indiriyorum. http://www.**********.net/cs.rar

    Yalnız hileci varsa hiç gelmeyelim.
  • 06-06-2010, 11:50:29
    DoktorTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu linkte half-life var dimi? indiriyorum. http://www.**********.net/cs.rar

    Yalnız hileci varsa hiç gelmeyelim.
    epey var
  • 06-06-2010, 11:58:54
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar ********** işleri dolayısıyla ilgilenemiyor sanırım.

    eğer sxe li hl kurmayı bilen varsa bana ulaşsın kuralım

    cs1.5 de olabilir.