Konu
bitti
06-06-2010, 11:58:54
#1251
LeFleur
Üyeliği durduruldu
arkadaşlar ********** işleri dolayısıyla ilgilenemiyor sanırım.
eğer sxe li hl kurmayı bilen varsa bana ulaşsın kuralım
cs1.5 de olabilir.