• 01-06-2010, 00:09:55
    FatihGUNGOR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sxe kurdum açtım ama oyundan atıyor sxe indirin diyor
    Bende de atıyor SXE kurdum halde..
    client.dll bulunamadı diyor.


    http://www.hell-world.org/gamez/coun...hatasi-cozumu/ bu adreste cozum var diyor ama denemek lazım..

    Not: işe yaramadı.
    Biri şu SXE denen naneyi kapatabilir mi?
  • 01-06-2010, 00:19:25
    Üyeliği durduruldu
    anti hilede sorun var kabul etmiyor.
  • 01-06-2010, 00:19:36
    oyundan kick yiyorum indirdim kurdum anti proyu
  • 01-06-2010, 00:20:17
    x2841x adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    oyundan kick yiyorum
    bizde yiyoruz
  • 01-06-2010, 00:21:01
    x2841x adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    oyundan kick yiyorum indirdim kurdum anti proyu
    niye ki baktılar ' x2841x ' geldi oyunda gene birinci olacak


    edit: sxe kurulu olmadığından atıyor sanırım
  • 01-06-2010, 00:23:22
    ByMaDaK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    niye ki baktılar ' x2841x ' geldi oyunda gene birinci olacak


    Bu proyu indirdikden ana sayfam

    http://search.localstrike.com.ar/
    oldu bu indirdigmiz bilmem ne anti prosu temizmidir beyler fikir alak not32 var ama ben kıllandım yemeyek trojen falan
  • 01-06-2010, 00:24:19
    sxeyi kurayım geliyorum yokmu kimse
  • 01-06-2010, 00:25:37
    DeLi_DeRBeDeR47 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sxeyi kurayım geliyorum yokmu kimse
    kurduk yine atıyor ama oyundan
  • 01-06-2010, 00:27:13
    x2841x adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kurduk yine atıyor ama oyundan
    Alıntı
    2010/05/31 21:25:43 -
    2010/05/31 21:25:43 - ------------------
    2010/05/31 21:25:43 - sXe-I dll starting
    2010/05/31 21:25:43 - version: 9.0 (Fix 1)
    2010/05/31 21:25:43 - **** Driver Initialization
    2010/05/31 21:25:43 - **** Open success
    2010/05/31 21:25:43 - **** OGL started
    2010/05/31 21:25:43 - **** Link ready
    2010/05/31 21:25:43 - **** Image ready
    2010/05/31 21:25:43 - **** Gather ready
    2010/05/31 21:25:43 - **** Trying protocol 47
    2010/05/31 21:25:43 - **** Validations ready
    2010/05/31 21:25:45 - **** OGL success
    2010/05/31 21:26:02 - **** Half-Life protocol 47
    2010/05/31 21:26:02 - hooking...
    2010/05/31 21:26:02 - **** catched[01D01A20]
    2010/05/31 21:26:03 - **** Half-Life protocol 47
    2010/05/31 21:26:03 - hooking...
    2010/05/31 21:26:03 - result...[0]
    2010/05/31 21:26:03 - **** Hooked
    2010/05/31 21:26:03 - **** Message [0]
    2010/05/31 21:26:03 - **** Message H [0]
    2010/05/31 21:26:03 - **** Message S [0]
    2010/05/31 21:26:03 - **** Message SD [0]
    2010/05/31 21:26:03 - **** Message SS [0]
    2010/05/31 21:26:03 - **** Message SSD [0]
    2010/05/31 21:26:03 - **** Message SSI [0]
    2010/05/31 21:26:03 - **** Alias Offline[1]
    2010/05/31 21:26:03 - **** Screening command[1]
    2010/05/31 21:26:03 - **** Listen server Offline
    2010/05/31 21:26:03 - **** Backup ready
    2010/05/31 21:26:03 - **** ControlTime [14993797]
    2010/05/31 21:26:03 - **** GL Command Offline
    2010/05/31 21:26:03 - **** Finish [5060]
    2010/05/31 21:26:05 - **** Game bpp [0]
    2010/05/31 21:26:05 - **** Remote Ip: 212.68.44.50
    2010/05/31 21:26:06 - sXe-I dll closing

    bende kurdum girer girmaz atıyor