FatihGUNGOR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sxe kurdum açtım ama oyundan atıyor sxe indirin diyor
Bende de atıyor SXE kurdum halde..
client.dll bulunamadı diyor.


http://www.hell-world.org/gamez/coun...hatasi-cozumu/ bu adreste cozum var diyor ama denemek lazım..

Not: işe yaramadı.
Biri şu SXE denen naneyi kapatabilir mi?