FatihGUNGOR adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
client.dll bulunamadı diyor.
http://www.hell-world.org/gamez/coun...hatasi-cozumu/ bu adreste cozum var diyor ama denemek lazım..
Not: işe yaramadı.
Biri şu SXE denen naneyi kapatabilir mi?
baktılar ' x2841x ' geldi oyunda gene birinci olacak