• 11-06-2010, 20:14:43
    Üyeliği durduruldu
    banada diyor oyunda hile yapma

    ne uyanık baş edemeyince öyle olur
  • 11-06-2010, 20:15:10
    x2841x adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 : Çok gördük weblog seni yenilecegini bile bile şu lafı etme allah aşkına.

    2:Küfürü orda çoçuksu argo düşün şahsınamı ettim küfür hayır ? Adam yok oyunda zaten sen adamın nicki x player diye oyundan atıyorsun bu oyun kalabalık sarıyor bunu benim bildigim kadar sende biliyorsun.

    3: Nedense hep seni geçtikden sonra kickiyorsun en sonda banladın.

    4: Banlamasını bilirsin sadece başka bir halt bilmezsin

    5: O yapılsınmı bu yapılsınmı şu yapılsınmı oyun oynamaya çalışıyoruz sürekli anket açıyorsun başka yaptıgın bişeyde yok.

    6: banladın beni en son bırak kickledim falan diyip durma...

    7: Hadi bakalım

    8: 5 DAKKADA 4 KERE HARİTA DEGİŞMEZ KEYFİ İŞ YAPIYORSUN.
    Keyfi iş yaptığım felan yok x2841x **********'ı biliyorsun,tanıyorsun (buluşmada sanırım.)

    Anket yapıyorum istersen hiç oy kullanma mecburiyetin yok . Diyorum map güzel mi kötü diyorlar değiştiriyorum.

    Beni geçmen mi ? Neredeyse her oyunda beni geçiyorsun,kıskançlık gibi bir duygum olsaydı sana karşı her oyunda banlardım ki bu güne kadar seni hiç banlamadım.Bugün banlanma sebebin "KÜFÜR"idi.

    Ayrıca ister şahsıma et,ister başkasına,ister ortasına **********(ERSAN) abinin kesin demesi bu . Server'da küfür eden banlansın.

    Ayrıca bence vs yapmadan o kadar emin olma.(Bknz: ölüm sayın)

    Ekleme park : oyunda kimin hile yapıp yapmadığından emin olamam,emin olmadan da banlayamam.Bu yüzden hile yapma gibi uyarılarım bulunabilir,eğer cevap yazarsan sorun olmaz ama susar devam edersen olur.
  • 11-06-2010, 20:19:09
    sunucuoptimizasyon.com
    Tamam arkadaşlar birbirinizi kırmayın. x2841x sende hile yapma bir daha barışın olsun bitsin Şu elektrik silahı hilesinide anlatmadın hala alacağın olsun.
  • 11-06-2010, 20:20:35
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamam arkadaşlar birbirinizi kırmayın. x2841x sende hile yapma bir daha barışın olsun bitsin Şu elektrik silahı hilesinide anlatmadın hala alacağın olsun.
    Farenin sağ tuşuna felan mı basıyor
  • 11-06-2010, 20:20:55
    Weblog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Keyfi iş yaptığım felan yok x2841x **********'ı biliyorsun,tanıyorsun (buluşmada sanırım.)

    Anket yapıyorum istersen hiç oy kullanma mecburiyetin yok . Diyorum map güzel mi kötü diyorlar değiştiriyorum.

    Beni geçmen mi ? Neredeyse her oyunda beni geçiyorsun,kıskançlık gibi bir duygum olsaydı sana karşı her oyunda banlardım ki bu güne kadar seni hiç banlamadım.Bugün banlanma sebebin "KÜFÜR"idi.

    Ayrıca ister şahsıma et,ister başkasına,ister ortasına **********(ERSAN) abinin kesin demesi bu . Server'da küfür eden banlansın.

    Ayrıca bence vs yapmadan o kadar emin olma.(Bknz: ölüm sayın)
    Sana diyorumki ordaki küfür çoçuksu argo düşün sonuçta oyun oynuyoruz bir devlet binasında degiliz ciddiyete gerek yok...

    Peki şuna cevap ver !

    Küfür ettik diyelim kickledin tamam buraya kadar herşey güzel.
    Oyuna girdim birdaha kickledin.
    Oyuna girdim en son banladın madem küfür etttim diye kickledin en sonda neden banladın küfürden sonra ben bişeyi yazdım ?
    YoOoOooOoO Bende pm attım bakalım ersan abiye...
    Emin ol senle bir gün teke tek kapışıcaz emin ol
  • 11-06-2010, 20:22:56
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamam arkadaşlar birbirinizi kırmayın. x2841x sende hile yapma bir daha barışın olsun bitsin Şu elektrik silahı hilesinide anlatmadın hala alacağın olsun.
    Hile yapan adidir şerefsizdir işim olmaz hile ile nereden hile yaptıgım kanısına vardınız.
    Elektirigin hilesi yok sadece uzun atlama ile üstüne atlayarak sıktıgın zaman daha hızlı can alıyor sen uzun atlamayı kullanmıyorsun
  • 11-06-2010, 20:23:27
    x2841x adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sana diyorumki ordaki küfür çoçuksu argo düşün sonuçta oyun oynuyoruz bir devlet binasında degiliz ciddiyete gerek yok...

    Peki şuna cevap ver !

    Küfür ettik diyelim kickledin tamam buraya kadar herşey güzel.Uzatmıyorum pm'den görüşelim.
    Oyuna girdim birdaha kickledin.
    Oyuna girdim en son banladın madem küfür etttim diye kickledin en sonda neden banladın küfürden sonra ben bişeyi yazdım ?
    YoOoOooOoO Bende pm attım bakalım ersan abiye...
    Emin ol senle bir gün teke tek kapışıcaz emin ol
    Seni 1 defa kicklediğime emin olabilirsin.
  • 11-06-2010, 20:26:35
    Weblog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Seni 1 defa kicklediğime emin olabilirsin.
    http://i1006.hizliresim.com/2010/6/11/4657.jpg bu hata nedir 1 aydır oynuyorum çıkmıyor bügün çıktı
  • 11-06-2010, 20:32:58
    Üyeliği durduruldu
    x2841x adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    http://i1006.hizliresim.com/2010/6/11/4657.jpg bu hata nedir 1 aydır oynuyorum çıkmıyor bügün çıktı
    konsola gir

    cl_allowdownload 1 yaz tekrar girmeyi dene