Keyfi iş yaptığım felan yok x2841x **********'ı biliyorsun,tanıyorsun (buluşmada sanırım.)
Anket yapıyorum istersen hiç oy kullanma mecburiyetin yok . Diyorum map güzel mi kötü diyorlar değiştiriyorum.
Beni geçmen mi ? Neredeyse her oyunda beni geçiyorsun,kıskançlık gibi bir duygum olsaydı sana karşı her oyunda banlardım ki bu güne kadar seni hiç banlamadım.Bugün banlanma sebebin "KÜFÜR"idi.
Ayrıca ister şahsıma et,ister başkasına,ister ortasına **********(ERSAN) abinin kesin demesi bu . Server'da küfür eden banlansın.
Ayrıca bence vs yapmadan o kadar emin olma.(Bknz: ölüm sayın)
Sana diyorumki ordaki küfür çoçuksu argo düşün sonuçta oyun oynuyoruz bir devlet binasında degiliz ciddiyete gerek yok...
Peki şuna cevap ver !
Küfür ettik diyelim kickledin tamam buraya kadar herşey güzel.
Oyuna girdim birdaha kickledin.
Oyuna girdim en son banladın madem küfür etttim diye kickledin en sonda neden banladın küfürden sonra ben bişeyi yazdım ?
YoOoOooOoO Bende pm attım bakalım ersan abiye...
Emin ol senle bir gün teke tek kapışıcaz emin ol