• 13-06-2010, 01:06:08
    bu gece oynıycaktım kaçırdım, oyunda kaç kişi var şu an
  • 13-06-2010, 02:46:22
    varmı gelen ebyler kimse yok oyunda
  • 13-06-2010, 07:13:40
    hl.oyunalemi.com adresini takip edin burası daha dolu olacak
  • 13-06-2010, 08:41:42
    yokmu kimsecikler bi vurusalım
  • 13-06-2010, 08:44:20
    fu4t adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yokmu kimsecikler bi vurusalım
    off fuat sabah sabah geliyom bekle
  • 13-06-2010, 16:42:18
    oyuna gelin

    edit oyuna geldiler bitti
  • 13-06-2010, 23:16:48
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Geldim.
  • 13-06-2010, 23:25:46
    Üyeliği durduruldu
    gelen vrmı?
  • 13-06-2010, 23:26:21
    geliyorum