• 14-06-2010, 17:05:57
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    tRn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    AspCoderi çok eskiden tanırım.Half lifeyi iyi oynar ama cs de gömerim hertürlü İşin espirisi tabi bu ama Murat iyi oynar half lifeyi.Hile vs gibi durum söz konusu değildir.İnanmam böyle birşeye.
    Demi ama ben gidip CS oynuyormuyum. Oynamıyorum çünkü kapasitem yetmiyor Şimdi ben CS ye girsem Turan a hile yapıyorsunmu demem lazım oyanayamıyorum diye.
    Ama işte ne yapacan server adamın istediğini oynatmaz bişe diyemiyoz.
  • 14-06-2010, 21:06:02
    Üyeliği durduruldu
    AspCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu ne iş arkadaş oyunda 1.ci olunca hemen hıle yapıyorsun diye başladı ********** rebelmasterda şakşakçı oda hemen yine başladı hile diye.
    Burda herkesle oynadım kaç defa yendim kaç defada yenildim.Admin weblog la oynadık kaç defa o niye hile yapıyorsun demedi yada diyemedi.
    ********** madem half life serverden anlamıyorsun 3-5 defa üst üste vurdum diye hile yaptığımı neye dayanarak söyledin?

    Varmı elinde eğer kullandıysam konsolda kullandığım kodlar yada başka delillerin?

    Oyunda yeminde ettim hile yok diye . x2841x in dediği gibi yapan en adi şerefsizdir.
    **********-rebelmaster sizden başka sürekli oynayanlardan hiçkimse çıkıp hile yapıyorsun demedi. Acaba sorun sizdemi Beceremiyorsanız oynamayın zorlamı.
    Şurda ticaret yapıyoruz işlerimiz var sende modsun banlama yetkin var ve serveri sen kurdun bizde o kadar faydalandık diye yazdıklarımı kısıtlıyorum yoksa kafana göre iftira atmanı, "kapat oyunu" demeni böyle sakin karşılamazdım haberin olsun.
    Abicim sen bana şakşakçımı diyosun?

    Hile değilim dersin olur biter.Yazıyorum yazıyorum cevap yazmıyosun bilindik hileci tavırları.Değilim dedinde hilecimisin dedim?
  • 14-06-2010, 21:14:14
    Ya kimin kim olduğunu biliyoruz.Ben x2841x ile defalarca oyun oynadım yenemedim ama hep 2.sıradaydım.O 100 kere ölmüşse ben 50 kere ölmüştüm,aradaki fark burada zaten.O adam iyi oynuyor giriyor meydana herkezi vuruyor bende ölüm sayısını artırmıyorum olay basit.

    AspCoder'e gelince o arkadaşımızda hile yapan bir arkadaşımız değildir.Defalarca oyun oynadık,genelde ben hep birinci olduğum için x2841x haricinde yenememiştir Ama hakaret etme (şakşakcı) gibi bir tavır yanlış.Ayrıca ********** müneccim değil kimde hile olup olmadığını bilemez böyle yanlış anlaşılmaları alttan almanız gerekmekte.

    Sinanı real hayattanda tanıyorum öyle makara bir insandır,o yüzden oyun esnasında demiş olabilir.Yaptığı açıklamada gayet açık ve net.

    Hileli olanları zaten anlıyor banlıyoruz problemsiz bir oyun dileklerimle...
  • 14-06-2010, 22:32:57
    oyuna dalalım
  • 14-06-2010, 22:40:43
    Weblog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya kimin kim olduğunu biliyoruz.Ben x2841x ile defalarca oyun oynadım yenemedim ama hep 2.sıradaydım.O 100 kere ölmüşse ben 50 kere ölmüştüm,aradaki fark burada zaten.O adam iyi oynuyor giriyor meydana herkezi vuruyor bende ölüm sayısını artırmıyorum olay basit.

    AspCoder'e gelince o arkadaşımızda hile yapan bir arkadaşımız değildir.Defalarca oyun oynadık,genelde ben hep birinci olduğum için x2841x haricinde yenememiştir Ama hakaret etme (şakşakcı) gibi bir tavır yanlış.Ayrıca ********** müneccim değil kimde hile olup olmadığını bilemez böyle yanlış anlaşılmaları alttan almanız gerekmekte.

    Sinanı real hayattanda tanıyorum öyle makara bir insandır,o yüzden oyun esnasında demiş olabilir.Yaptığı açıklamada gayet açık ve net.

    Hileli olanları zaten anlıyor banlıyoruz problemsiz bir oyun dileklerimle...
    Sonuçta skora bakıyoruz degilmi Boşver ölüyü diriyi
    Benim şahsı görüşüm forum içinde sıralama yaparsak.

    1 ben
    2 sen (Weblog)
    3 bymadak

    Gerisi önemli deil ilk 3 benim görüşüm bu ve sana son bişey diyecegim.
    aqcorisfre bölümünde gizli geçitli bölümde sizi öldürünce isyan ediyorsunuz
    Abicim siz içerden sıkınca bişey olmuyor ben dışardan sıkınca oyundan zevk alamıyorum diyorsunuz oyun bu gömmekde var gömülmekde iç dış farketmez ben dışardan nere sıkcagımı çok iyi biliyorum
  • 14-06-2010, 23:14:28
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Oyuna girecek varsa girsin oynayalım. Adminde bir reset atar
  • 14-06-2010, 23:55:49
    Üyeliği durduruldu
    biri bana oyuna bağlanmayı gösterse gelirim
  • 15-06-2010, 00:11:59
    Üyeliği durduruldu
    x2841x beni saymıyon he bittin
  • 15-06-2010, 00:21:04
    Alternatif bir sunucu arkadaşlar orası boşken buraya gelirsiniz

    hl.oyunalemi.com