tRn adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Şimdi ben CS ye girsem Turan a hile yapıyorsunmu demem lazım oyanayamıyorum diye.Ama işte ne yapacan server adamın istediğini oynatmaz bişe diyemiyoz.
1.595
●66.261
Şimdi ben CS ye girsem Turan a hile yapıyorsunmu demem lazım oyanayamıyorum diye.
Ama hakaret etme (şakşakcı) gibi bir tavır yanlış.Ayrıca ********** müneccim değil kimde hile olup olmadığını bilemez böyle yanlış anlaşılmaları alttan almanız gerekmekte.
Boşver ölüyü diriyi