AspCoderi çok eskiden tanırım.Half lifeyi iyi oynar ama cs de gömerim hertürlü

İşin espirisi tabi bu ama Murat iyi oynar half lifeyi.Hile vs gibi durum söz konusu değildir.İnanmam böyle birşeye.
Demi ama ben gidip CS oynuyormuyum. Oynamıyorum çünkü kapasitem yetmiyor

Şimdi ben CS ye girsem Turan a hile yapıyorsunmu demem lazım oyanayamıyorum diye.
Ama işte ne yapacan server adamın istediğini oynatmaz bişe diyemiyoz.