Sana diyorumki ordaki küfür çoçuksu argo düşün sonuçta oyun oynuyoruz bir devlet binasında degiliz ciddiyete gerek yok...
Peki şuna cevap ver !
Küfür ettik diyelim kickledin tamam buraya kadar herşey güzel.Uzatmıyorum pm'den görüşelim.
Oyuna girdim birdaha kickledin.
Oyuna girdim en son banladın madem küfür etttim diye kickledin en sonda neden banladın küfürden sonra ben bişeyi yazdım ?
YoOoOooOoO Bende pm attım bakalım ersan abiye...
Emin ol senle bir gün teke tek kapışıcaz emin ol
Seni 1 defa kicklediğime emin olabilirsin.