• 06-05-2007, 15:43:38
    #10
    Biri refimden üye olmuş,teşekkür ediyorum kendisine,hammadde deposunu ve tahıl ambarı seviyesini artırsın,bana mesaj atsın.
    Oyundaki kullanıcı adım: afatihirkli5 ,mesaj atınca kendisine hammadde yardımı ve asker desteği yapacağım...
  • 06-05-2007, 15:45:09
    #11
    afatihirkli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biri refimden üye olmuş,teşekkür ediyorum kendisine,hammadde deposunu ve tahıl ambarı seviyesini artırsın,bana mesaj atsın.
    Oyundaki kullanıcı adım: afatihirkli5 ,mesaj atınca kendisine hammadde yardımı ve asker desteği yapacağım...
    ben üye oldum tamam geliştirmeye başladım
    şimdi
  • 06-05-2007, 23:45:04
    #12
    1 e gitmeyin yaa 7 ye gelin yeni açıldı o server herkezle birlikte baştan başiamış oluruz
  • 06-05-2007, 23:51:00
    #13
    baris333 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 e gitmeyin yaa 7 ye gelin yeni açıldı o server herkezle birlikte baştan başiamış oluruz
    Server 2deki hesabımın 2 tane köyü oldu (plus hesabı sağolsun ) s7de yeni hesap açtım kullanıcı adın nedir?
  • 06-05-2007, 23:56:59
    #14
    Sabri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Server 2deki hesabımın 2 tane köyü oldu (plus hesabı sağolsun ) s7de yeni hesap açtım kullanıcı adın nedir?
    kullanıcı adım mathiaxbars ama galiba gurup kurmak için elçiliği 3 guruba katılmak için de 1 olması şartmış onun için biraz gelişelim r10 birliğini kuralım
  • 06-05-2007, 23:57:39
    #15
    s7 yeni hesap açtım terribleturk nickim
  • 07-05-2007, 00:03:04
    #16
    S2 de oynayan varsa her türlü korumaya alabilirim nüfusum şu anda 559
  • 07-05-2007, 00:25:57
    #17
    bende sabaha doru 2 asker çıkaracam 7 de sizi korurum
  • 07-05-2007, 00:29:13
    #18
    baris333 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende sabaha doru 2 asker çıkaracam 7 de sizi korurum
    birine 10-12 diğerinede 3-5 nöbet yaz