Biri refimden üye olmuş,teşekkür ediyorum kendisine,hammadde deposunu ve tahıl ambarı seviyesini artırsın,bana mesaj atsın.
Oyundaki kullanıcı adım: afatihirkli5 ,mesaj atınca kendisine hammadde yardımı ve asker desteği yapacağım...
travian
31
●3.051
- 06-05-2007, 15:43:38
- 06-05-2007, 15:45:09
- 06-05-2007, 23:51:00Server 2deki hesabımın 2 tane köyü oldu (plus hesabı sağolsunbaris333 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
) s7de yeni hesap açtım kullanıcı adın nedir?
- 06-05-2007, 23:56:59kullanıcı adım mathiaxbars ama galiba gurup kurmak için elçiliği 3 guruba katılmak için de 1 olması şartmış onun için biraz gelişelim r10 birliğini kuralımSabri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-05-2007, 00:29:13birine 10-12 diğerinede 3-5 nöbet yazbaris333 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tamam geliştirmeye başladım