• 14-06-2007, 12:26:47
    #28
    s9 yokmu yardım edin bana saldırıp duruyorlar pekte bilmiom oynamayı
  • 14-06-2007, 13:36:57
    #29
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    S3x de Oynayan Varsa Birliğe Alabilirim, Oyundaki Nickim Crazy_Blood. Her Türlü Koruma Sağlanır
  • 26-07-2007, 20:32:36
    #30
    S6 da oynayan varsa arkadaşlar söylesinler.1 aydan beri oynuyorum.Oyunun hastası oldum S6da oynayan varsa söylesin.R10 birliğide kurabiliriz.Gerçi bizim birlik sağlam birlik.Bugün düşman birlik tarafından saldırı yedim ama bizim birlik sağolsun halletti
  • 31-07-2007, 18:30:54
    #31
    karacoder s9da nickim : Bojec msj at birlikte takılalım
    speed3x serverda : fıstık nickim
    1de : diogenes

    her serverda yardımcı olunur :d uzmanlaşmış bir adam olduğum için puah
  • 01-08-2007, 10:04:53
    #32
    icemansahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    karacoder s9da nickim : Bojec msj at birlikte takılalım
    speed3x serverda : fıstık nickim
    1de : diogenes
    her serverda yardımcı olunur :d uzmanlaşmış bir adam olduğum için puah
    s1 ve speed'de varım,benden yüksenmişsin (: