• 07-05-2007, 00:32:36
    #19
    Sabri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    birine 10-12 diğerinede 3-5 nöbet yaz
    çok çalıştıracam onları çok kahraman olacaklar
  • 13-06-2007, 03:27:08
    #20
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    sıra Nick Birlik Nüfus Köyler
    SERVER1 5234. ehe_boy G.D-D.M 1295 3
    SERVER5 908. NaNicK İNŞ-GD 690 2

    Bende bunlar var
  • 13-06-2007, 10:45:50
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Sabri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    S2 de oynayan varsa her türlü korumaya alabilirim nüfusum şu anda 559
    559 ?
    Sıra:997
    Halk:Galyalılar Birlik:COF Köyler:5 Nüfus:2938
    http://s2.travian.com.tr/spieler.php?uid=22171
    ben koruyayım seni hehe
  • 13-06-2007, 12:51:17
    #22
    ErsinAcar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    559 ?
    Sıra:997
    Halk:Galyalılar Birlik:COF Köyler:5 Nüfus:2938
    Travian tr2
    ben koruyayım seni hehe
    Hay Maşşallah

    bende bu arada boş değilim
    Travian tr2
  • 13-06-2007, 13:47:15
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Sabri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hay Maşşallah

    bende bu arada boş değilim
    Travian tr2
    gel kapışalım salayım 2k heduanı köyüne :P şaka maka sen hangi birliktesin?
  • 13-06-2007, 14:07:31
    #24
    server8 olan varsa bana yardım etsin ib.enin biri sömürüyorda sömürüyor beni
  • 13-06-2007, 14:33:13
    #25
    ya bu tür oyunlara bağlanmayın,bakınız mesajın başlarında mesajlarım var bu tür oyunlar ve bilgisayar yüzünden iyice asosyalleştim.
    Bugün karar aldım artık oynamayacağım bilgisayarada oturmamaya çalışacağım.Asosyallik nasıl engellenir bir çözümü olan var mı?
  • 14-06-2007, 01:37:01
    #26
    ErsinAcar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gel kapışalım salayım 2k heduanı köyüne :P şaka maka sen hangi birliktesin?
    K.T.B™ Birliğindenim istersen dost birlik olabiliriz.
  • 14-06-2007, 03:24:41
    #27
    Üyeliği durduruldu
    s3 oynayanları bekliyorum