S6 da oynayan varsa arkadaşlar söylesinler.1 aydan beri oynuyorum.Oyunun hastası oldum

S6da oynayan varsa söylesin.R10 birliğide kurabiliriz.Gerçi bizim birlik sağlam birlik.Bugün düşman birlik tarafından saldırı yedim ama bizim birlik sağolsun halletti