travian
31
●3.051
- 14-06-2007, 13:36:57Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.S3x de Oynayan Varsa Birliğe Alabilirim, Oyundaki Nickim Crazy_Blood. Her Türlü Koruma Sağlanır
- 31-07-2007, 18:30:54karacoder s9da nickim : Bojec msj at birlikte takılalım
speed3x serverda : fıstık nickim
1de : diogenes
her serverda yardımcı olunur :d uzmanlaşmış bir adam olduğum için
puah
- 01-08-2007, 10:04:53s1 ve speed'de varım,benden yüksenmişsin (:icemansahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
S6da oynayan varsa söylesin.R10 birliğide kurabiliriz.Gerçi bizim birlik sağlam birlik.Bugün düşman birlik tarafından saldırı yedim ama bizim birlik sağolsun halletti
puah