Server 2deki hesabımın 2 tane köyü oldu (plus hesabı sağolsun

) s7de yeni hesap açtım kullanıcı adın nedir?
kullanıcı adım mathiaxbars ama galiba gurup kurmak için elçiliği 3 guruba katılmak için de 1 olması şartmış onun için biraz gelişelim r10 birliğini kuralım