Konu
travian
06-05-2007, 23:51:00
#13
Sabri
baris333 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
1 e gitmeyin yaa 7 ye gelin yeni açıldı o server herkezle birlikte baştan başiamış oluruz
Server 2deki hesabımın 2 tane köyü oldu (plus hesabı sağolsun
) s7de yeni hesap açtım kullanıcı adın nedir?