baris333 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 e gitmeyin yaa 7 ye gelin yeni açıldı o server herkezle birlikte baştan başiamış oluruz
Server 2deki hesabımın 2 tane köyü oldu (plus hesabı sağolsun ) s7de yeni hesap açtım kullanıcı adın nedir?