• 22-08-2021, 21:07:01
    #10
    SoulflyHB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok hocam 100₺ den düşmeyen oyunun fiyatı birden 27₺ gibi fiyatlara düştüğü için
    Rust ayağını bu düzlemde çok sağlam basıyor.
  • 22-08-2021, 21:33:23
    #11
    BeratBerk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rust ayağını bu düzlemde çok sağlam basıyor.
    Aynen öyle , neyse bizde Arma 4 hayali kuralım öylesine
  • 21-09-2021, 02:37:04
    #12
    Konuyu hortlatmış gibi olacağım fakat 2015 yada 2016 larda çokça oynardım. Hatta birçok sunucunun scripterlığını yapmıştım ToprakH. ismiyle Sayısız full çeken sunucular açtım kapattım, clanlar kurdum vesaire. 2500 civarı saatim vardı. aşırı zevkli bir oyundu, babam, abim yaşındaki insanlarla beraber oynardık sabahlara kadar. en güzeli de bu oyunun muhabbetiydi. oyunda polislik yapıyorken devriye atarken sabahlara kadar hayatın her konusuna değinirdik teamspeakte hey gidi günler
  • 21-09-2021, 08:21:07
    #13
    hurdijital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuyu hortlatmış gibi olacağım fakat 2015 yada 2016 larda çokça oynardım. Hatta birçok sunucunun scripterlığını yapmıştım ToprakH. ismiyle Sayısız full çeken sunucular açtım kapattım, clanlar kurdum vesaire. 2500 civarı saatim vardı. aşırı zevkli bir oyundu, babam, abim yaşındaki insanlarla beraber oynardık sabahlara kadar. en güzeli de bu oyunun muhabbetiydi. oyunda polislik yapıyorken devriye atarken sabahlara kadar hayatın her konusuna değinirdik teamspeakte hey gidi günler
    Hatırladım seni , armaturk varken bir sunucu vardı anadolu , efes , vatan vs. Vardı hangi sunucuda scripterlık yaptın
  • 21-09-2021, 10:58:17
    #14
    SoulflyHB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hatırladım seni , armaturk varken bir sunucu vardı anadolu , efes , vatan vs. Vardı hangi sunucuda scripterlık yaptın
    aralarında sadece efesi hatırlamıyorum, armatürk de dahil olmak üzere saydığınız tüm sunucularda dönem dönem görev aldım hocam
  • 21-09-2021, 11:09:33
    #15
    hurdijital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aralarında sadece efesi hatırlamıyorum, armatürk de dahil olmak üzere saydığınız tüm sunucularda dönem dönem görev aldım hocam
    Doğrudur ne yazıkki güzelim oyunu bitirdiler , böyle bir oyun zor gelir daha oyun gelmeye gelirde o kitle gelmez @instalojinet; te eski arma oyuncusudur
  • 27-11-2021, 02:36:30
    #16
    hurdijital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuyu hortlatmış gibi olacağım fakat 2015 yada 2016 larda çokça oynardım. Hatta birçok sunucunun scripterlığını yapmıştım ToprakH. ismiyle Sayısız full çeken sunucular açtım kapattım, clanlar kurdum vesaire. 2500 civarı saatim vardı. aşırı zevkli bir oyundu, babam, abim yaşındaki insanlarla beraber oynardık sabahlara kadar. en güzeli de bu oyunun muhabbetiydi. oyunda polislik yapıyorken devriye atarken sabahlara kadar hayatın her konusuna değinirdik teamspeakte hey gidi günler
    SoulflyHB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkese iyi akşamlar , Arma 3 oynuyor musunuz , sunucuların durumu nasıl ? 1-2 Yıl aradan sonra tekrar dönmek istedim
    Konuyu hortlarıyorum ama gece gece aklıma geldi Arma 3
    Öncelikle bu oyun sayesinde nerelere geldim bilemezsiniz. TriGGer dı nickim scripterlık yaptım ToprakH hocamın paylaştığı bilgiler ve bir forumda sürekli kendisine yazar ederdim.
    ArmaTürkte de Komiserdim soulflyı hatırlıyorum.
    Arma 3 sayesinde şu an bir iş sahibiyim zamanında yaşanan o mükemmel muhabbetler, dostluklar da asla unutulmaz
  • 27-11-2021, 06:42:04
    #17
    hopetr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuyu hortlarıyorum ama gece gece aklıma geldi Arma 3
    Öncelikle bu oyun sayesinde nerelere geldim bilemezsiniz. TriGGer dı nickim scripterlık yaptım ToprakH hocamın paylaştığı bilgiler ve bir forumda sürekli kendisine yazar ederdim.
    ArmaTürkte de Komiserdim soulflyı hatırlıyorum.
    Arma 3 sayesinde şu an bir iş sahibiyim zamanında yaşanan o mükemmel muhabbetler, dostluklar da asla unutulmaz
    Vayyy hocam , seni tanımam mı az oynamadım seninle. Arma 3 çok başka bir dünyaydı oradan o kadar dostluklar kazandım ki bir daha öyle bir ortam olmayacağı için çok üzgünüm
    Birazdan bir fotoğraf bulabilirsem etiketleyeceğim seni
    Edit:
    Bir bukadar da yan tarafta insnan vardı belki sen de olabilirsin komiserlerden Bahadır abi felan vardı @hopetr;
  • 27-11-2021, 16:06:21
    #18
    hopetr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuyu hortlarıyorum ama gece gece aklıma geldi Arma 3
    Öncelikle bu oyun sayesinde nerelere geldim bilemezsiniz. TriGGer dı nickim scripterlık yaptım ToprakH hocamın paylaştığı bilgiler ve bir forumda sürekli kendisine yazar ederdim.
    ArmaTürkte de Komiserdim soulflyı hatırlıyorum.
    Arma 3 sayesinde şu an bir iş sahibiyim zamanında yaşanan o mükemmel muhabbetler, dostluklar da asla unutulmaz
    Nitrado forumu evet Hayırlısı olsun, ben de çok insan tanıdım birçok dostluk edindim. Aynı zamanda şu an yaptığım işlerin de temellerini armada attım denebilir bizim oynadığımız zamanlarki ortam bir daha hiçbir oyunda gelmez