SoulflyHB adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Arma 3 Oynayan Kaldımı ?
27
●434
- 22-08-2021, 21:33:23Aynen öyle , neyse bizde Arma 4 hayali kuralım öylesineBeratBerk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-09-2021, 02:37:04Konuyu hortlatmış gibi olacağım fakat 2015 yada 2016 larda çokça oynardım. Hatta birçok sunucunun scripterlığını yapmıştım ToprakH. ismiyle
Sayısız full çeken sunucular açtım kapattım, clanlar kurdum vesaire. 2500 civarı saatim vardı. aşırı zevkli bir oyundu, babam, abim yaşındaki insanlarla beraber oynardık sabahlara kadar. en güzeli de bu oyunun muhabbetiydi. oyunda polislik yapıyorken devriye atarken sabahlara kadar hayatın her konusuna değinirdik teamspeakte
hey gidi günler
- 21-09-2021, 08:21:07Hatırladım seni , armaturk varken bir sunucu vardı anadolu , efes , vatan vs. Vardı hangi sunucuda scripterlık yaptınhurdijital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-09-2021, 10:58:17aralarında sadece efesi hatırlamıyorum, armatürk de dahil olmak üzere saydığınız tüm sunucularda dönem dönem görev aldım hocamSoulflyHB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-09-2021, 11:09:33Doğrudur ne yazıkki güzelim oyunu bitirdiler , böyle bir oyun zor gelir daha oyun gelmeye gelirde o kitle gelmezhurdijital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@instalojinet; te eski arma oyuncusudur
- 27-11-2021, 02:36:30hurdijital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleKonuyu hortlarıyorum ama gece gece aklıma geldi Arma 3SoulflyHB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Öncelikle bu oyun sayesinde nerelere geldim bilemezsiniz. TriGGer dı nickim scripterlık yaptım ToprakH hocamın paylaştığı bilgiler ve bir forumda sürekli kendisine yazar ederdim.
ArmaTürkte de Komiserdim soulflyı hatırlıyorum.
Arma 3 sayesinde şu an bir iş sahibiyim zamanında yaşanan o mükemmel muhabbetler, dostluklar da asla unutulmaz
- 27-11-2021, 06:42:04Vayyy hocam , seni tanımam mı az oynamadım seninle. Arma 3 çok başka bir dünyaydı oradan o kadar dostluklar kazandım ki bir daha öyle bir ortam olmayacağı için çok üzgünümhopetr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Birazdan bir fotoğraf bulabilirsem etiketleyeceğim seni
Edit:
Bir bukadar da yan tarafta insnan vardı belki sen de olabilirsin komiserlerden Bahadır abi felan vardı @hopetr;
- 27-11-2021, 16:06:21Nitrado forumu evethopetr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlısı olsun, ben de çok insan tanıdım birçok dostluk edindim. Aynı zamanda şu an yaptığım işlerin de temellerini armada attım denebilir
bizim oynadığımız zamanlarki ortam bir daha hiçbir oyunda gelmez
