Konuyu hortlarıyorum ama gece gece aklıma geldi Arma 3

Öncelikle bu oyun sayesinde nerelere geldim bilemezsiniz. TriGGer dı nickim scripterlık yaptım ToprakH hocamın paylaştığı bilgiler ve bir forumda sürekli kendisine yazar ederdim.
ArmaTürkte de Komiserdim soulflyı hatırlıyorum.
Arma 3 sayesinde şu an bir iş sahibiyim zamanında yaşanan o mükemmel muhabbetler, dostluklar da asla unutulmaz
Nitrado forumu evet

Hayırlısı olsun, ben de çok insan tanıdım birçok dostluk edindim. Aynı zamanda şu an yaptığım işlerin de temellerini armada attım denebilir

bizim oynadığımız zamanlarki ortam bir daha hiçbir oyunda gelmez