Konuyu hortlatmış gibi olacağım fakat 2015 yada 2016 larda çokça oynardım. Hatta birçok sunucunun scripterlığını yapmıştım ToprakH. ismiyle

Sayısız full çeken sunucular açtım kapattım, clanlar kurdum vesaire. 2500 civarı saatim vardı. aşırı zevkli bir oyundu, babam, abim yaşındaki insanlarla beraber oynardık sabahlara kadar. en güzeli de bu oyunun muhabbetiydi. oyunda polislik yapıyorken devriye atarken sabahlara kadar hayatın her konusuna değinirdik teamspeakte

hey gidi günler
Herkese iyi akşamlar , Arma 3 oynuyor musunuz , sunucuların durumu nasıl ? 1-2 Yıl aradan sonra tekrar dönmek istedim
Konuyu hortlarıyorum ama gece gece aklıma geldi Arma 3

Öncelikle bu oyun sayesinde nerelere geldim bilemezsiniz. TriGGer dı nickim scripterlık yaptım ToprakH hocamın paylaştığı bilgiler ve bir forumda sürekli kendisine yazar ederdim.
ArmaTürkte de Komiserdim soulflyı hatırlıyorum.
Arma 3 sayesinde şu an bir iş sahibiyim zamanında yaşanan o mükemmel muhabbetler, dostluklar da asla unutulmaz