hurdijital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aralarında sadece efesi hatırlamıyorum, armatürk de dahil olmak üzere saydığınız tüm sunucularda dönem dönem görev aldım hocam
Doğrudur ne yazıkki güzelim oyunu bitirdiler , böyle bir oyun zor gelir daha oyun gelmeye gelirde o kitle gelmez @instalojinet; te eski arma oyuncusudur