Konuyu hortlatmış gibi olacağım fakat 2015 yada 2016 larda çokça oynardım. Hatta birçok sunucunun scripterlığını yapmıştım ToprakH. ismiyle Sayısız full çeken sunucular açtım kapattım, clanlar kurdum vesaire. 2500 civarı saatim vardı. aşırı zevkli bir oyundu, babam, abim yaşındaki insanlarla beraber oynardık sabahlara kadar. en güzeli de bu oyunun muhabbetiydi. oyunda polislik yapıyorken devriye atarken sabahlara kadar hayatın her konusuna değinirdik teamspeakte hey gidi günler