Konuyu hortlarıyorum ama gece gece aklıma geldi Arma 3

Öncelikle bu oyun sayesinde nerelere geldim bilemezsiniz. TriGGer dı nickim scripterlık yaptım ToprakH hocamın paylaştığı bilgiler ve bir forumda sürekli kendisine yazar ederdim.
ArmaTürkte de Komiserdim soulflyı hatırlıyorum.
Arma 3 sayesinde şu an bir iş sahibiyim zamanında yaşanan o mükemmel muhabbetler, dostluklar da asla unutulmaz
Vayyy hocam , seni tanımam mı az oynamadım seninle. Arma 3 çok başka bir dünyaydı oradan o kadar dostluklar kazandım ki bir daha öyle bir ortam olmayacağı için çok üzgünüm
Birazdan bir fotoğraf bulabilirsem etiketleyeceğim seni
Edit:
Bir bukadar da yan tarafta insnan vardı belki sen de olabilirsin komiserlerden Bahadır abi felan vardı
@hopetr;